Eat, Pray and love..... - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van stephanievangentgoesindonesia - WaarBenJij.nu Eat, Pray and love..... - Reisverslag uit Sumatra, Indonesië van stephanievangentgoesindonesia - WaarBenJij.nu

Eat, Pray and love.....

Blijf op de hoogte en volg

26 Juli 2015 | Indonesië, Sumatra

Mijn motto van deze reis is: "Eat, pray and love..."

Eat.....heeft dat nog uitleg nodig???...In Indonesie????..... Het opeten is geen probleem, maar de uitdaging zit ´m in het verbeteren van mijn skills. Dus mijn missie is om op de eilanden die ik bezoek kooklessen te volgen. Zal ik aan het eind van deze reis nu echt een keer een authentieke Indische rijsttafel kunnen maken en serveren? We zullen zien?

Pray....ik heb gebeden en mijn wens gaat eindelijk uitkomen, want ik ga mijn Indonesische orangtua bezoeken.......de orang oetans.
Nu hoop ik niet mijn oud tante, dolle Mina, in het bos bij Bukit Lawang te ontmoeten...want voordat je het weet lig je in een ravijn.......maar mijn verre neefjes en nichtjes hoop ik toch echt wel te zien. Zal ik aan het eind van deze reis nu echt een familieportret hebben kunnen maken van al mijn verre ooms, tantes, nichtjes en neefjes??

Love....mijn liefde voor reizen en zien hoe mensen in andere gebieden op deze aardbol leven....wat beweegt hen....welke dagelijkse problemen komen zij tegen en hoe lossen zij deze op.....wat zal ik van hen kunnen leren? Welke liefde of passie gaan zij aan mij geven??
En in welke mooie natuur en omgeving ga ik mij begeven......???

Het gaat een mooie reis worden langs de diverse eilanden van Indonesie....hoeveel eat, pray and love zal ik tegenkomen???? We will see.......

Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden met deze blog.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sumatra

Eat, pray and love.....

Mijn motto van deze reis is: "Eat, pray and love..."

Eat.....heeft dat nog uitleg nodig???...In Indonesie????..... Het opeten is geen probleem, maar de uitdaging zit ´m in het verbeteren van mijn skills. Dus mijn missie is om op de eilanden die ik bezoek kooklessen te volgen. Zal ik aan het eind van deze reis nu echt een keer een authentieke Indische rijsttafel kunnen maken en serveren? We zullen zien?

Pray....ik heb gebeden en mijn wens gaat eindelijk uitkomen, want ik ga mijn Indonesische orangtua bezoeken.......de orang oetans.
Nu hoop ik niet mijn oud tante, dolle Mina, in het bos bij Bukit Lawang te ontmoeten...want voordat je het weet lig je in een ravijn......maar mijn verre neefjes en nichtjes hoop ik toch echt wel te zien. Zal ik aan het eind van deze reis nu echt een familieportret hebben kunnen maken van al mijn verre ooms, tantes, nichtjes en neefjes??

Love....mijn liefde voor reizen en zien hoe mensen in andere gebieden op deze aardbol leven....wat beweegt hen....welke dagelijkse problemen komen zij tegen en hoe lossen zij deze op.....wat zal ik van hen kunnen leren? Welke liefde of passie gaan zij aan mij geven??
En welke mooie natuur en omgeving ga ik mij in begeven......???

Het gaat een mooie reis worden langs de diverse eilanden van Indonesie....hoeveel eat, pray and love zal ik tegenkomen???? We will see.......

Ik zal jullie op de hoogte houden met deze blog.....

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2015

"Pray"

05 Augustus 2015

Eat, Pray and Love

26 Juli 2015

Eat, Pray and love.....

Actief sinds 10 Mei 2015
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 4414

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2015 - 24 September 2015

Eat, pray and love.....

Landen bezocht: